fredag 11 september 2009

90210 säsongspremiär

Trots att jag inte hann se klart hela säsongspremiären av 90210 känner jag att jag inte kan lämna avsnittet okommenterat.

Jag gillade att Silver, Naomi och Adriana fick hänga lite i svindyra baddräkter utan en massa tråkiga killar. Överlag var det avsaknaden av jobbiga karaktärer jag var mest nöjd med, ingen jobbig bäbis för Adriana att släpa runt på, ingen man-whore-Ethan (så långt jag såg), ingen puppy-eyed engelsklärare och inte heller den där lame excuse for a bad boy som blev bortsläpad till boot camp i slutet av sista avsnittet.

Annie har ju sin STORA HEMLIGHET och är dessutom helt utfrusen efter att hon ringde polisen om Naomis fest.
Hon har det inte lätt, flickstackarn. Hon har så mycket ångest att hon inte kunnat äta under hela sommarlovet, ser det ut som. Men Serena hade ju också en sån där STOR HEMLIGHET och det löste ju sig på två-tre avsnitt som jag minns det. *Hoppas*

Den största besvikelsen var helt klart Adriana som från att ha haft väldigt snyggt hår gått och sytt in löshår och skaffat exakt samma frisyr som alla andra hollywoodbrudar runt 20. Why?!!

Stay tuned!

PS. Jag saknar ju alkisfarmor också! D.S

Inga kommentarer: