fredag 9 juli 2010

Burn, baby, burn

Om ni inte redan har gjort det borde ni läsa den här texten på Svt debatt om Fi och pengabränningen skriven av Tomas Mazetti på reklambyrån Studio Total.

- Jag tycker att idén med en tam giraff som matas med sparris är helt lysande.

- Jag blir helt förvirrad av att reklambyrån nästan heter Stereo Total, förstår inte varför någon från Stereo Total uttalar sig om Fi, förstår sedan skillnaden, börjar spåna på andra bandnamnsmöjligheter; Brunchstället Rolling Scones t.ex. Mmmhm, brunch.

På samma ämne men med mer skärpa än jag lyckades uppbåda: Här och här.

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja, Brunch! Jag är sjukt trött och uttråkad och har sovit tre timmar inatt. Inget kan pigga upp mig, utom möjligtvis den där giraffen och tanken på brunch. När, när, när?

Hanna Johansson sa...

Det där med reklambyrånamnet förvirrade mig också. Rolling Scones är däremot genialt. Och tack för länken!