måndag 23 november 2009

Svininfluensen - true story.

Så vad har ni gjort i helgen? Själv har jag mest sovit, feberyrat, mätt febern och hyllat avregleringen av apoteksmonopolet som gjorde det möjligt för P att köpa nässpray till mig på Konsum.

Jag har visseligen inte gjort något test, men allt tyder på att det är den ökända svininfluensan. Och fy fan vad jag är sjuk! Jag är inte en sån där lyckost som aldrig är sjuk och därför inte förstår vad det innebär, jag vet att man mår kasst när man är sjuk. Men det här! Det går ju aldrig över! Jag orkar inte göra någonting, orkar knappt röra mig. Och jag är så seg i huvudet att jag inte ens blir uttråkad av det enda jag kan göra är att zappa mellan Malou och olika tv-shop-inslag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! /Matte

Perny sa...

Men du orkar i alla fall att zappa ;) det är ju alltid något. Har själv legat tillsammans med min man och mina två små barn på samma gång så jag vet vad du genomlider, fasen va sjuk man är!

Krya på dig!

Anna sa...

Hoppas du blir bättre snart! kram

Elise sa...

Påminner väldigt mycket om min tv-helg med vinterkräksjukan förra året, helgen då jag blev hooked på The Hills. Jag längtar inte tillbaka.

http://totaleclipseofthe.blogspot.com/2008/10/twilight-zone.html