fredag 4 februari 2011

Vädertå, väderhumör, väderstatusar

Amanda Idberg
Snön smälter! Gråbrunt smältvatten har aldrig varit lika vackert!
tisdag kl. 14:11

Amanda Idberg
Känns temperaturen någonsin varmare än vad den är? När inträffar det i sådana fall?
Igår kl. 09:51
Malte Persson Under inflytande av alkohol.
Igår kl. 09:56

Amanda Idberg
Det åker en gigantisk vägmaskin med som ett stort rivjärn fram och tillbaka på min gata. Avsikten verkar vara att ta bort isen från gatan men resultatet ser rätt klent ut.
Igår kl. 11:14
Amanda Idberg Men nu! Det blir så fint att jag vill ge snöröjarna semlor och sjunga Du ska inte tro det blir sommar, för dem. #Whatwouldacrazypersondo

Amanda Idberg
Neeej! Inte mer snöööö!
för 3 timmar sedan


Amanda Idberg
Sluta snöra nuuuu!
för 2 timmar sedan
Henrik Johansson Sluta snöra! Sluta snöra!
för ungefär en timme sedan
Amanda Idberg Haha, uppenbarligen blir jag helt förstörd av snöväder.
för ungefär en timme sedan
Henrik Johansson ‎...eller så är du bara en passionerad förespråkare av kardborreskon. Inget konstigt i det, tvärtom!
för ungefär en timme sedan
Amanda Idberg Nej, jag gillar mest skor med dragkedja eller kanske pumps.

Amanda Idberg
Solen!
för 11 minuter sedan

Ja, jag är besatt av vädret. När det är sol och plusgrader skuttar jag lyckligt runt och när det snöar vill jag krypa in under en sten och dö.

2 kommentarer:

Lisa sa...

I hear you, sister.

Elise sa...

Det svenska vädret gör oss alla bipolära. Nu är det sol igen!!!