tisdag 10 juni 2014

Några tankar kring dop och kring höga klackar



  • Amanda
    Har du sett den här bilden? LOLOLOLOL!
  • Caroline 
  • Haha kollade preciis på den!
    Jobbigt att vara prinsessa!
  • Amanda 
    Får mig själv att känna mig som världens mest avslappnade runt barn.
    Också: ska du ha höga klackar måste du kunna gå i dem i miljön du kommer att vara i - annars ser du ut som en idiot. Det finns ballerinaskor!

  • Caroline 
    Hehe ja! Men den där vaggan verkar ju krånglig också, med en trappa runtom.

  • Amanda 
    Ja, fattar ej! Varför behöver barnet ligga i en vagga under dopet?!?

    Varför en trappa? Varför inte bara höja upp själva vaggan om nu barnet måste ligga i den pga tradition?

  • Caroline
    Exakt! Så många frågor..

  • Amanda 
    Annars brukar man ju bara bära barnet under dop. Jag vet detta, är nämligen gudmor. Satteee.

  • Caroline 
    Hehe! Men har du sett själva dopet?

  • Amanda 
    Nej, dop är fasansfullt tråkiga. Skulle aldrig falla mig in att titta på ett om jag inte var tvungen.

Inga kommentarer: