fredag 12 mars 2010

Bakom mina läsglasögon...

Kära bloggläsare,

Jag har testats och visat mig vara lätt defekt. Därför kommer jag i en snar framtid använda glasögon när jag läser, surfar, stickar, tittar på tv eller spelar tv-spel. Tur att jag har många andra intressen, va? Nu tänkte jag göra en sån här populär blogg-undersökning, vilka glasögon ska jag köpa? Eventuellt köper jag två. Eventuellt kommer jag att göra en Max och tvinga med Caroline att titta på glasögonbågar varje helg i några månader.

Mad Men-glasögon:

The Ebbe Carlsson:

Eller de här:


Ja, jag vill ha stora bågar. Nej, jag kan inte ha runda.

10 kommentarer:

c sa...

Mad men!!!!! Snygg-mando!

Terry sa...

De sista, givetvis. Dels är de sjuhuhuukt snygga, och dels kan jag inte tänka mig någon annan som skulle bära upp dem lika stiligt som du.
Båge 2 är ju för övrigt typ identiska med mina - no go.

Matte sa...

Mad Men-glasögon passar bäst. Har du inte kollat "Michael Wiehe" brillor?

Anna sa...

Mad men! Även om Ebbe är ett bra namn som ska reclaimas.

Anna sa...

Sen tycker jag ju att det är lite fint att du också blivit gammal och defekt.

Anna sa...

Alla var fina, men de sista var lite mer speciella om du gillar det!

Amanda sa...

Pappa; Michael Whiehes är alldeles för runda. Hade du dessutom inte exakt sådana på 90-talet?

Terrz; är dina guld eller mer ståliga?

Anna; ja, fint namn och snart kommer jag vara lika blind som du och Pär föddes!

Jessica sa...

Mad men - bågarna!

Lisa sa...

Mad men eller sista, båda är fantastiska!

Ivana sa...

Mad men!