lördag 2 juli 2011

Saft, eller socker är nog ett bra intro

Amanda sa att hon och Elise tyckte att min ton passade och om jag ville fick jag vara med. "Det låter jättekul" sa jag. Och tänkte "OOH MY GAAWD!!"

Så hur skriver man sitt första inlägg hos de tuffa kulturmänniskorna på Total Eclipse? Jag tänkte att socker funkar väl alltid, så jag skriver om saft. Saft är gott. Men inte all saft. Det finns vuxensaft och barnsaft.

Barnsaft kommer i två varianter: röd och gul. Båda är goda.
Vuxensaft kommer i oräkneliga varianter: körsbär, vinbär, björnbär och så vidare. I verkligheten är ingen av de här safterna goda. Det är bara de vuxna som inte längre får välja på röd eller gul.

Fläder är en mellanvariant. Den är också god. Innan den blir saft ser den ut så här:

1 kommentar:

Amanda sa...

Yay! Lisa's in da house!