lördag 26 januari 2013

Analysera mera

Som vanligt förra året dominerades min läslista av min älskade bokcirkel, Gertrud. Vi klämde omkring tio böcker under året. Den som stack ut mest var naturligtvis Middlemarch. Dels för att den var så bra, men också för att den var så otroligt lååång.

I övrigt lyckades Gertrud också vara en del i min mest oväntade läskombination under året. Jag brukar inte läsa böcker samtidigt i vanliga fall, men plötsligt en dag upptäckte jag att dessa tre låg påbörjade på mitt nattduksbord:






Vad betyder det?

1 kommentar:

Sanna W sa...

I min bokklubb har vi just läst och avhandlat Knulla-Gulla (EL James) den var förfärligt dålig och kvinnoförnedrande tycker jag. Har du något tips på hur man kan lägga upp diskussionen runt böckerna. Strukturerar ni den eller babblar ni bara på. Det gör vi men kommer då hela tiden in på annat det gör iofs inget men ändå....Tips? //Sanna