onsdag 8 oktober 2008

Fangtasia


Det är vampyrhöst, ni veeet! Precis alla tidningar och bloggare har skrivit om det, och ni har redan tröttnat.

What ever.

I LOVE TRUE BLOOD! Det är kärlek över gränsen till besatthet. Jag har sett allt extramaterial på HBO, jag har sett alla avsnitt flera gånger och jag kan inte sluta spekulera i vad som kommer att hända härnäst. Däremot aktar jag mig noga för att råka ramla in på forum där folk som läst böckerna skriver om vad som händer i typ bok fyra, gaaah, bok fyra!

Ok, så här är mina teorier:

Jag tror inte att det var en vampyr som dödade Grandma, det hade slösats allt för mycket blod för det, jag tror dock inte heller att det var Sam. Sam är en dimridå, vi ska tro att han är en varulv som dödar folk, men det har knappast varit tillräckligt mycket söndertrasade saker för att han skulle vara det. Jag tror att Sam har kontroll över sig själv om han blir/är hunden. Men snart måste det avslöjas vad han är, innan det blir tjatigt med samma ledtrådar.

Jag tror att Hoyt kommer att experimentera med vampyrlivsstilen och kanske konvertera.

Jag gillar ju Jason, men hoppas att Tara kan komma över honom och träffa någon lite mer, eh, smart.

Och nu vill vi se lite mer Eric! Det är ok om han pratar svenska, bara Pam inte gör det. Hennes "yag viet", var bara fånigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

VÅR LILLA DJURPARK BÖRJAR VÄXA TILL SIG!

Jag tror morden är hatbrott, dvs är mördaren en människa som hatar vampyrer men som inte vågar ge sig på dem och därför mördar människor som har nära samröre med dem.

Älskar också Bills sire och hoppas att hon kommer tillbaka snaaarrt.

Anonym sa...

Aaah!

http://fellowshipofthesun.org/

Aah! Aah!

(Nej, jag jobbar inte idag.)