torsdag 26 mars 2009

Hela vägen till Hässelby.

Idag åkte Total Eclipse-kollektivet hela vägen till Hässelby. Där hängde vi på beroendemottagningen och Elise visade mig hur man för in läkarmummel i journalsystemet. Sen åkte vi till Åhléns city och lunchade på takterassen igen. Den här gången var vi dock inte ensamma i solen. En stor mås dödspsykade ena halvan av kollektivet genom att insistera på att sitta 2 meter från vårt bord och rumstrera bland övergivna kaffekoppar.

Den andra halvan av kollektivet kan ni lära känna lite bättre hos DN idag.

När jag ändå gör reklam för oss vill jag tipsa om Vi läsers författarblogg-omröstning. Jag vet, jag har ingen skam i kroppen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kunde måsen enbart dödspsyka en av er när den var två meter från er båda?

Elise sa...

Det är bara en av oss som har en sjuklig måsfobi, och måsen kände det på sig.