torsdag 5 mars 2009

Vintern rasar

Vi har varit lite inaktiva på bloggen i mars. Ett tag funderade vi på att gå över till gammalmedia och tvinga er att prenumerera på Total Eclipse - tidningen. Men vi la den planen på is. Idag har vi firat våren med vårkappor och kaffe i solen. Vi satt på Åhléns takterass och konspirerade. Inget konspirerande är så inspirerande som det i solen.



Vi är även glada över att vår vän Caroline har fått ett stipendium så att hon kan plugga konst i San Fransisco. Grattis Caroline!

Nu är jag på alldeles för gott humör för att förstöra det med ett besök på arbetsförmedlingen. Så jag väntar med det till efter min yoga imorgon. Jag hoppas att fridfullheten från yogan ska balansera ut bitterheten från arbetsförmedlingen. Men jag räknar inte med det, troligtvis kommer det en mycket bittert inlägg om hur arbetsförmedlare är precis som din SYO i nian som inte visste någonting men tyckte att du skulle gå natur för att du hade för bra betyg för att slösa bort dem på något annat.

Inga kommentarer: